post image

Πως να κάνεις πιο εύκολο το πρωινό σου ξύπνημα

Κάνε τα πρωινά σου πιο υποφερτά με αυτές τις συμβουλές

Από τα παιδικά σου χρόνια, το πρωινό ξύπνημα για να πας στο σχολείο φάνταζε εφιάλτης. Ακόμα και σήμερα νιώθεις πως δεν μπορείς να ανταπεξέλθεις σε πρωινά tasks, ενώ νευριάζεις με όσους δηλώνουν «morning people». Με κάποια tips που παραθέτουμε στη συνέχεια, θα καταφέρεις να κάνεις τα πρωινά σου λίγο πιο όμορφα και προπαντώς…πιο εύκολα, για να μπορέσεις να επιστρέψεις πλέον πιο ομαλά σε σχολείο, δουλειά, πανεπιστήμιο και γενικώς στην ρουτίνα σου!

post image

#ρύθμισε το βιολογικό σου ρολόι
Ο οργανισμός σου έχει συνηθίσει να κοιμάται με το που ξεπροβάλλει το πρώτο φως του ήλιου. Ακόμα και τις μέρες που δουλεύεις πρωί και αναγκάζεσαι εκ των πραγμάτων να κοιμηθείς νωρίς, η υπερένταση δεν σε αφήνει. Προσπάθησε να ξαπλώνεις όσο πιο νωρίς γίνεται, ακόμα και αν δεν σκοπεύεις να κοιμηθείς. Θυμήσου να έχεις κλειστά τα φώτα.

#ετοίμασε ένα καλό πρωινό
Ναι, το έχουμε εμπεδώσει ότι δεν ψήνεσαι γενικά να ξυπνάς πρωί, πόσο μάλλον για να φτιάξεις και ένα gourmet γεύμα. Η συμβουλή μας εδώ, είναι να έχεις γενικά γευστικά πράγματα στο ψυγείο σου, ακόμα και έτοιμα από το προηγούμενο βράδυ. Αυτό θα σε παρακινήσει πιο εύκολα να ξυπνήσεις το πρωί για να φας, ειδικά αν είσαι από αυτούς που το βράδυ δεν τρώνε τίποτα λόγω ώρας.

#απομάκρυνε τις ηλεκτρικές συσκευές
Είναι αλήθεια ότι η ακτινοβολία δυσκολεύει πολύ την όλη διαδικασία. Αν γίνεται, να αφήνεις το κινητό και το laptop σου εκτός της κρεβατοκάμαράς σου. Ακόμα και αν είναι έτσι διαμορφωμένο το σπίτι σου και έχεις μόνο ένα δωμάτιο, απενεργοποίησε τα και κράτησε τα όσο πιο μακριά σου γίνεται. Εξάλλου, αν το ξυπνητήρι σου χτυπήσει και το κινητό σου βρίσκεται μακριά, θα αναγκαστείς να σηκωθείς!

#κρύο νερό!
Το καλοκαίρι είναι απόλαυση, αλλά τώρα το λες και κόλαση. Αν ρίξεις κρύο νερό στο πρόσωπό σου με το που σηκωθείς και πας στο μπάνιο, όχι απλά θα ξυπνήσεις με τεράστια ευκολία, αλλά θα είσαι πλέον έτοιμος να ξεκινήσεις τη μέρα σου. Για βέβαια αποτελέσματα, πιες και ένα ποτήρι παγωμένο νερό.

#όχι στο κινητό, ναι στο βιβλίο
Όπως αναφέραμε και νωρίτερα, η ακτινοβολία είναι ο εχθρός του ύπνου. Για να μπορέσεις να κοιμηθείς καλύτερα, αλλά και σε μια φυσιολογική ώρα, κλείσε όλες τις ηλεκτρικές συσκευές λίγες ώρες πριν αποφασίσεις να κοιμηθείς. Με το να σε πάρει ο ύπνος με το Netflix ανοιχτό δεν βοηθάς τον εαυτό σου. Μια-δυο ώρες πριν ξαπλώσεις, διάβασε κανένα βιβλίο. Αυτό και αν σε στείλει για ύπνο άμεσα!

Go to TOP