post image

Συμβουλές για ένα πετυχημένο workout

ή αλλιώς, πως να μην τα παρατήσεις απ'την πρώτη μέρα

Ήρθε λοιπόν η στιγμή που πήρες την απόφαση να γραφτείς στο γυμναστήριο. Δεν φάνταζε ιδιαίτερα δύσκολο, μέχρι τη στιγμή που αποφάσισες όντως να πας. Απ’ ότι κατάλαβες, φυσικά και δεν ήταν εύκολη η απόφαση. Παραθέτουμε λοιπόν ορισμένα tips για να είσαι… διαβασμένος την επόμενη φορά.

post image

#pre-workout meal above all

Η διατροφή είναι το κλειδί κάθε επιτυχημένης γυμναστικής απόπειρας. Το γεύμα που θα καταναλώσεις πριν ξεκινήσεις το πρόγραμμά σου είναι αυτό που θα σου δώσει την απαραίτητη ενέργεια να μην ζαλιστείς. Προτίμησε κάτι πλούσιο σε υδατάνθρακες όπως ένα μπολ βρώμης με μπανάνα και φυστικοβούτυρο αν είναι πρωί ή ακόμα και ζυμαρικά ολικής αν πρόκειται να πας αργότερα μέσα στη μέρα.

#post workout meal I said!

Όσο σημαντικό είναι το γεύμα πριν, άλλο τόσο είναι και το μετά. Η μυική μάζα που προσπαθείς να αποκτήσεις εις βάρους του λίπους που καις χρειάζεται διατήρηση. Τα υψηλά σε περιεκτικότητα πρωτεΐνης γεύματα είναι αυτά που θα σε σώσουν. Κοτόπουλο, όσπρια, μπρόκολο, αυγά και shakes είναι αυτά που θα σου χρειαστούν.

#coffee first!

Πολλοί άνθρωποι που υποφέρουν από υπόταση, συνήθως ζαλίζονται με το που ανέβουν στο διάδρομο για ζέσταμα. Ο καφές είναι ένα καλό boost που ανεβάζει τους παλμούς και «ξυπνάει» το σώμα, όπως θα έκανε το πρωί. Προσοχή όμως, δεν μιλάμε για πετιμέζι με σιρόπι και σαντιγί! Αντίστοιχα, εάν δεν σου αρέσει ο καφές, προτίμησε τη matcha.

#rock your outfit

Όπως και να το κάνουμε, είναι διαφορετικό το συναίσθημα του να βλέπεις το σώμα σου πιο όμορφο μέσα σε νέα ρούχα, ειδικά κιόλας εάν αυτά είναι γυμναστικής, καθώς σφίγγουν το σώμα. Κάνε τη γύρα σου στα μαγαζιά και θα βρεις σε καλές τιμές όμορφα γυμναστηριακά συνολάκια που θα σε συνοδέψουν στο ταξίδι σου.

#motivational music

Η μουσική είναι ένα ακόμα boost. Ειδικά κάποια playlist που τονώνουν την αυτοπεποίθηση και διεγείρουν τη σεροτονίνη, είναι αυτά που παίζουν 24/7 μέσα στο γυμναστήριο. Αν πάλι δεν σου αρέσουν, βάλε τη δική σου λίστα να παίζει και ταξίδεψε, νευρίασε και δώσε τον καλύτερό σου εαυτό. Θέλουμε κάτι δυνατό, έτσι;

Διαβάστε επίσης:

Πως τα ρούχα της γυμναστικής σε βοηθάνε στην προπόνηση

 

Go to TOP