post image

Σε περίπτωση που θέλεις να αρχίσεις το τρέξιμο

Γιατί το καλοκαίρι είναι ιδανικό για εξωτερική άσκηση

Το καλοκαίρι είναι εδώ και λίγο ο φόβος για τον ιό κατά την επιστροφή στο γυμναστήριο, λίγο η ζέστη που συνεπάγεται με τη μη χρήση του κλιματιστικού και φυσικά ο ακαταμάχητος πόθος για αυτή την έκρηξη ενέργειας οδηγούν πολλούς στο να θέλουν να ξεκινήσουν το τρέξιμο. Πως όμως δεν θα μας οδηγήσει αυτό στο να τα παρατήσουμε τις πρώτες κιόλας μέρες;

#Ρούχα
Τα ρούχα σου φρόντισε να είναι αέρινα και πάνω απ’ όλα άνετα. Μόνο έτσι θα συνεχίζεις να την παλεύεις στις μεγάλες αποστάσεις κάτω από τη ζέστη, χωρίς να κολλάει επάνω σου ο ιδρώτας!

#Μουσική
Φυσικά η μουσική μπορεί να δώσει τον δικό της όμορφο ρυθμό στο βηματισμό σου. Μην την παραλείπεις, κάνεις τη διαδρομή πολύ ευχάριστη!

#Διαλείμματα
Όταν νιώθεις ότι εξαντλείσαι, είναι προτιμότερο να μείνεις στάσιμος για πέντε λεπτά ώστε να πιείς λίγο νερό και να συνεχίσεις αργότερα. Δεν υπάρχει λόγος να τα κάνεις όλα με ένα ντου… θα κουραστείς πολύ!

#Παπούτσια
Τα παπούτσια είναι ιδιαίτερα σημαντικά όχι μόνο στο τρέξιμο, αλλά και στην καθημερινότητά σου γενικά. Επέλεξε καλής ποιότητας υλικό γιατί μπορεί να σου δημιουργήσει τεράστια προβλήματα ένα φτηνό ζευγάρι – από μύκητες έως και κάποια κάκωση στο γόνατο!

#Ασφάλεια
Μια διαδρομή επίπεδη χωρίς μεγάλη υψομετρική διαφορά είναι ιδανική για κάποιο αρχάριο δρομέα. Ξεκινήστε το τρέξιμο εφόσον έχουν περάσει 2 εβδομάδες με άλλη μορφή αερόβιας άσκησης. Στην αρχή το τρέξιμο πρέπει να είναι συνδυαστικό με περπάτημα. Προετοιμάζουμε το σώμα για την επιβάρυνση του τρεξίματος σταδιακά για την αποφυγή τραυματισμών.

Go to TOP