post image

Τι τρώμε πριν την προπόνηση;

Οι τροφές που μας εξασφαλίζουν μεγάλα ποσοστά ενέργειας

Είναι γεγονός πως για να είναι πετυχημένη μια προπόνηση, θα πρέπει να έχει υπάρξει «προεργασία». Με αυτό, εννοούμε φυσικά ένα σωστά δομημένο γεύμα, το οποίο θα εμπλουτίσει τον οργανισμό μας με τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για να μπορέσει το σώμα να κάνει τις καύσεις του και εμείς φυσικά να μην… λιποθυμήσουμε! Παρακάτω θα δούμε μερικές τροφές, πλούσιες σε υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και καλά λιπαρά, τα πιο βασικά συστατικά για το σώμα μας δηλαδή, για το τέλειο workout. Ιδανικά το pre-workout meal πρέπει να γίνεται μια με μιάμιση ώρα πριν την προπόνηση.

#Μπανάνες

#Δημητριακά ολικής άλεσης

#Κρέμα βανίλιας από σόγια

# Ομελέτα με λαχανικά

#Μακαρόνια ολικής

#Καστανό ρύζι με κρέας

# Φρουτοσαλάτα με γιαούρτι

#Σάντουιτς με γαλοπούλα και τυρί με χαμηλά λιπαρά

Go to TOP