post image

Πως «γλυτώνουμε» θερμίδες από το τραπέζι μας

Μερικές συμβουλές για να ικανοποιήσουμε την πείνα μας ευκολότερα

Μετά από μια κουραστική μέρα στη δουλειά, στη σχολή ή και στο δρόμο, το μόνο βέβαιο είναι ότι θέλουμε να πλακωθούμε στο φαγητό χωρίς να υπάρχει αύριο. Τις περισσότερες φορές, το διάστημα που μεσολάβησε από το τελευταίο μας γεύμα είναι τεράστιο, με αποτέλεσμα η πείνα μας να είναι τερατώδης. Αυτή είναι μια πολύ εύκολη παγίδα στην οποία μπορεί να πέσουμε και να δούμε τη ζυγαριά να ανεβαίνει, οπότε ας δούμε μερικές συμβουλές για το πως να «ηρεμούμε» την τάση μας για φαγητό γιατί…once on the lips, always on the hips!

post image

#1 Λέμε ΟΧΙ στο ψωμί

Ακόμα και σε εστιατόριο να βρίσκεσαι, μην κάνεις το λάθος να πλακωθείς στο γευστικότατο μεν, ζουμερό δε ψωμάκι που θα δεις μπροστά σου. Μπορεί να φαίνεται δελεαστικό, αλλά όχι μόνο έχει πάρα πολλές θερμίδες, δεν θα σε αφήσει να απολαύσεις τίποτα. Εάν δεν μπορείς να βγάλεις εύκολα το ψωμί από τη ζωή σου (κάτι που δεν είναι βασικό, στο κάτω κάτω), μπορείς να αγοράζεις πολύσπορο ψωμί και να το έχεις στο τραπέζι σου μόνο τις μέρες που το κυρίως πιάτο σου περιλαμβάνει όσπρια.

#2 Ξεκινάμε με τη σαλάτα

Η πράσινη σαλάτα, έχει την τάση να μας φουσκώνει λίγο μεν, αλλά να διατηρεί τα σωστά επίπεδα πείνας στον εαυτό μας έτσι ώστε να μην παραλείψουμε κάτι από τα θρεπτικά φαγητά που θα ακολουθήσουν στα επόμενα πιάτα. Παράλληλα, έχει και μηδαμινές θερμίδες, οπότε εδώ τρώμε χωρίς ενοχές. Προσοχή όμως! Όταν λέμε για σαλάτα, αναφερόμαστε στην απλή αγγουροντομάτα ή στην μαρουλοσαλάτα. Έστω, στην πολίτικη. Η Caesar’s και η Chef είναι εκτός συναγωνισμού για ευνόητους λόγους, εκτός αν πρόκειται να είναι μια από αυτές το κυρίως πιάτο σου.

#3 Προτίμησε το τζατζίκι

Αν χρειάζεσαι μια σος δίπλα σου για να μπορέσεις να συνοδεύσεις το πιάτο σου, μην μπεις στον κόπο να ψάξεις τις κίτρινες του εμπορίου. Το τζατζίκι αποτελεί μια άριστη εναλλακτική. Εκτός του ότι το λατρεύουμε όλοι (εκτός από αυτόν που θα σε φιλήσει), περιέχει μόνο γιαούρτι, σκόρδο και αγγούρι. Δηλαδή μόνο λαχανικά και πρωτεϊνη. Τι καλύτερο;

post image

#4 Απέφυγε τις πατάτες

Άσε το τσεκούρι κάτω, δεν φταίει σε κάτι ούτε ο υπολογιστής, αλλά ούτε και το κινητό μέσω των οποίων διαβάζεις αυτό το κείμενο. Οι πατάτες (αν δεν είναι σπιτικές και φούρνου), έχουν πολλά λιπαρά, ειδικά αν πρόκειται για κατεψυγμένες του εμπορίου. Προτίμησε να βράσεις λίγο ρύζι με λαχανικά ή έστω κάποιες σκέτες πατάτες σε μια κατσαρόλα με λίγο βούτυρο.

#5 Άσε το γλυκό, πιάσε τον καφέ

Εάν θέλεις να σου είναι πιο εύκολος ο αποχωρισμός από το αγαπημένο σου επιδόρπιο, μετά το γεύμα σου μπορείς να πιεις ένα σκέτο καφέ ή τσαι. Εκτός του ότι τίποτα από τα δυο δεν έχει θερμίδες, θα σε βοηθήσουν να χωνέψεις ευκολότερα, ενώ παράλληλα θα σε κρατήσουν σε εγρήγορση για να μην πέσεις μέσα στο μαξιλάρι αμέσως μετά το φαγητό. Σε περίπτωση που στ’ αλήθεια θες να φας και κάτι ακόμα, ένα φρούτο είναι κομπλέ, ή στην τελική, ένα μικρό παγωτίνι με 0% ζάχαρη.

Go to TOP