post image

Πως διατηρούμε τη μυική μας μάζα στο σπίτι;

Τα λάθη που κάνουν οι περισσότεροι

Τα γυμναστήρια μετράνε ήδη ένα μήνα και κάτι κλειστά, με αποτέλεσμα τα gym freaks να φοβούνται, να νευριάζουν και να προσπαθούν να διατηρηθούν όσο γίνεται στο σπίτι. Γιατί κακά τα ψέματα, αν στο γυμναστήριο σηκώνεις μπάρα 20 κιλών και κάτι, μάλλον στο σπίτι δεν θα μπορέσεις να κάνεις το ίδιο, όσο και να παλέψεις με τα αντικείμενα που βλέπεις τριγύρω σου. Πως όμως μπορεί να γίνει σωστή δουλειά στο σπίτι και τι ρόλο-κλειδί παίζει η διατροφή σε αυτό;

post image

#Calorie deficit

Ένας φόβος να μην αυξηθεί η ζυγαριά μας υπάρχει. Έχεις συνηθίσει να τρως κάποιες συγκεκριμένες θερμίδες μέσα στη μέρα, οι οποίες σου δίνουν την απαραίτητη ενέργεια για να συνεχίσεις τη μέρα σου και να κάνεις και την προπόνησή σου κάπου στο ενδιάμεσο. Όμως, τι συμβαίνει τώρα; Για να μην έχεις δυσάρεστα αποτελέσματα, κόψε ένα μικρό ποσοστό της θερμιδικής σου κατανάλωσης, εφόσον δεν κουράζεσαι όσο στην καθημερινότητά σου και παράλληλα εμπλούτισε τα γεύματά σου με πρωτεΐνη.

 

#Ασκήσεις με το βάρος του σώματος

Επειδή στο σπίτι μάλλον δεν έχεις μπάρα, σκέψου. Τι θα μπορούσε να είναι πιο αποτελεσματικό, από το να είσαι ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ το βάρος που θα χρησιμοποιήσεις; Με μερικά click στο YouTube, θα βρεις σχετικά βίντεο που θα σε καθοδηγήσουν να διαμορφώσεις ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα που θα σε βολέψει χρονικά, θα ανταποκρίνεται στους στόχους σου και φυσικά θα σε βοηθήσει να διατηρήσεις τη μυική σου μάζα και να κάψεις και το βάρος που θα ήθελες (it’s cutting season, after all!)

#Πρωτεΐνη

Το λέω και το ξαναλέω όπου κοντοσταθώ. Χωρίς πρωτεΐνη, δεν υφίσταται κανένα σωστό, ισορροπημένο και υγιές γεύμα. Φρόντισε όλα σου τα γεύματα να περιέχουν τουλάχιστον 20g πρωτεΐνης. Κοτόπουλο, βρώμη, μπάρες, γιαούρτι, όσπρια, όλα αυτά είναι φοβερές πηγές που θα σε βοηθήσουν να μην ξεφύγεις από το στόχο σου. Χωρίς πρωτεΐνη, είναι το μόνο βέβαιο ότι θα έχεις…απώλειες!

#Αριθμός 6 στο 13033

Μπορεί να γελάμε λίγο με την άσκηση σε εξωτερικό χώρο που επικαλούνται πολλοί για να κάνουν τη βόλτα τους, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι εσύ δεν μπορείς να επωφεληθείς από αυτό! Ειδικά αν μένεις σε επαρχία ή σε περιοχή όπου υπάρχουν λόφοι, δάσος και άνετος χώρος για τρέξιμο, τι άλλο θέλεις; Βάλε τα αθλητικά σου και ξεκίνα. Ανέβαινε κλιμακωτά κάθε μέρα, για να μπορέσεις να έχεις ταχύτερα αποτελέσματα. Προσοχή όμως στους τραυματισμούς και φυσικά μετά από κάθε σου workout, να έχεις έτοιμο ένα high protein γεύμα για να βοηθήσεις τους μυες σου να αποκατασταθούν!

#Γλυκό είπες ε;

Κανείς, μα κανείς, ποτέ δεν είπε να κόψουμε μαχαίρι τα γλυκά. Δεν είναι κακό βέβαια, αλλά είναι ανέφικτο, εδώ που τα λέμε. Περιόρισε την ποσότητα τους για να δεις αποτελέσματα. Η υψηλή περιεκτικότητα σε λίπος και υδατάνθρακες δεν έχουν κανένα όφελος στο σώμα σου, ειδικά από τη στιγμή που θέλεις να διατηρηθείς σωστά πριν ξανανοίξουν τα γυμναστήρια.

 

Go to TOP