post image

Το μετρό της Αθήνας πλημμύρισε με διαφημίσεις κατά των αμβλώσεων

Μία διαφημιστική καμπάνια που αγγίζει τα όρια του spam

Σήμερα το πρωί, οι χρήστες του μετρό της Αθήνας, έπεσαν πάνω σε ένα καταιγισμό αφισών με το ίδιο νόημα. Το μήνυμά τους, ηχηρό κατά των αμβλώσεων. Η καμπάνια ξεκίνησε από κάποια εκστρατεία με όνομα «Αφήστε με να ζήσω», η οποία προπαγανδίζει υπέρ της εγκυμοσύνης, ακόμα και της ανεπιθύμητης.

post image

Ακόμα και το Facebook έχει γεμίσει από φωτογραφίες με τις επίμαχες αφίσες στις αποβάθρες, προερχόμενες από ένα site που ασχολείται καθαρά με αυτό το ζήτημα. Ενδεικτικά, μερικά μηνύματα έκαναν καθαρή επίκληση στο συναίσθημα, αναφέροντας πως «οι αμβλώσεις ήταν η κύρια αιτία θανάτου το 2019» ή πως «από τη 12η ημέρα η καρδιά του μωρού χτυπά».

post image

Κανείς δεν είναι ακόμα απόλυτα σίγουρος για το λόγο που υπήρχε η συγκεκριμένη έξαρση σήμερα. Παράλληλα, το διαφημιστικό τμήμα του μετρό δεν ήταν διαθέσιμο για να λύσει απορίες και το όλο ζήτημα μένει μετέωρο, ενώ η πληροφόρηση που έχουμε, προέρχεται μόνο από ανώνυμες πηγές. Σύμφωνα με αυτές τις μαρτυρίες, η καμπάνια είναι πληρωμένη από τον Κοινωφελή Φιλανθρωπικό Σύλλογο «Πανελλήνια Ένωση Φίλων των Πολυτέκνων».

Go to TOP