post image

Η Μεσογειακή διατροφή και η υγεία

3 λόγοι για να μην την αλλάξεις

Βρισκόμαστε στο σταυροδρόμι 2 ηπείρων, γεγονός που πέρα απ’ όλα τ’ άλλα, χαρίζει και στα πιάτα μας ευεργετικές ιδιότητες. Αναφερόμαστε φυσικά στη Μεσογειακή διατροφή που αγαπιέται εξίσου από μικρούς και μεγάλους. Τα φρούτα, τα λαχανικά, η ποικιλία θαλασσινών αλλά και τα «καλά» λιπαρά δε μας χαρίζουν απλώς μεγάλα ταξίδια στους ωκεανούς της γεύσης, αλλά αποτελούν και ασπίδα για την υγεία μας. Διάβασε πώς και γιατί και ίσως εκπλαγείς.

Βοηθά στην καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου

Για μυαλό-ξυράφι, η κατανάλωση ξηρών καρπών, φρούτων, λαχανικών και προϊόντων ολικής άλεσης είναι μονόδρομος. Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο περιοδικό “Frontiers in Nutrition” και συμπεραίνεται πως μία τέτοια διατροφή «ακονίζει» τη σκέψη και μειώνει σε τεράστιο βαθμό την πιθανότητα εμφάνισης της νόσου του Αλτσχάιμερ.

post image

Προστατεύει την καρδιά

Πρόσφατη έρευνα που συνέβη στη χώρα μας από το Αμερικάνικο Κολέγιο Καρδιολογίας έδειξε με τη σειρά της τα μακροπρόθεσμα οφέλη της Μεσογειακής διατροφής σαν «ασπίδα» της καρδιάς. Περισσότεροι από 2.000 Έλληνες παρακολουθήθηκαν διατροφικά για 10 χρόνια, και όσοι έτρωγαν με φόντο… την παράδοση είχαν τις μισές πιθανότητες να αναπτύξουν καρδιαγγειακές παθήσεις.

Σε «μικραίνει» στη ζυγαριά

Άλλη μία μελέτη, αυτή τη φορά Ισπανικής προέλευσης έδειξε πως οι λάτρεις των γεύσεων της ευρύτερης παραθαλάσσιας γειτονιάς μας χάνουν πιο εύκολα κιλά. Μάλιστα σε ένα μέσο πρόγραμμα σωματικής άσκησης έχουν συγκριτικό πλεονέκτημα της τάξης του 40% σε σχέση με του υπόλοιπους συμμετέχοντες όσον αφορά τη γρήγορη απώλεια βάρους. Μήπως ήρθε η ώρα να επιστρέψουμε για τα καλά στην παράδοση;

Go to TOP