post image

Η αμοιβή των influencers στα social media

Η "καριέρα" που χτίζεται στα social media παίρνει μεγαλύτερες διαστάσεις

Τα τελευταία χρόνια τα εισοδήματα των influencers (δημοφιλών χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης) έχουν αυξηθεί δραματικά τα τελευταία χρόνια. Σύμφωνα με έκθεση της διαφημιστικής εταιρείας Izea, το περιεχόμενο που καλύπτεται από χορηγίες στο Facebook, το YouTube, το Instagram και άλλα μπλογκ, εξετάζοντας τα ποσοστά από το 2014 έως το 2019. Από μικρο – influencers (άτομα με λιγότερους από 100.000 ακολούθους) μέχρι διασημότητες, διαπιστώθηκε ότι έβγαζαν σχετικά καλά χρήματα.

post image

Συγκεκριμένα βρέθηκε ότι το μέσο κόστος της χορηγίας για μια φωτογραφία στο Instagram έχει αυξηθεί κατά 44% από το 2018 έως το 2019, ενώ παράλληλα το κόστος της χορηγίας για μια ανάρτηση σε blog έχει αυξηθεί επίσης δραματικά από 6,71 ευρώ το 2006 σε 1.308 ευρώ το 2019. Το YouTube προσφέρει τις υψηλότερες αμοιβές από 381 ευρώ το 2014 σε 6.080 ευρώ το 2019.

post image

Η κοστολόγηση μιας ανάρτησης στο Facebook, τέλος, επίσης έχει αυξηθεί από 7,36 ευρώ το 2014 σε 358 ευρώ το 2019, ενώ την ίδια περίοδο αύξηση παρουσιάστηκε και στο κόστος των αναρτήσεων του Twitter και των blogs. Μένει μόνο να δούμε εάν το αντίκτυπο των influencers θα συνεχίσει να είναι το ίδιο, εφόσον τα παραπάνω κρύψουν τελικά τα «Likes» το επόμενο διάστημα.

Διαβάστε επίσης:

Oι Influencers φταίνε για την αύξηση των διατροφικών διαταραχών

Go to TOP