post image

Το πρόγραμμα που καίει τις περισσότερες θερμίδες

Μέσα σε λίγα λεπτά καταναλώνει έως και 300

Όπως είναι πασιφανές, όλα τα είδη γυμναστικής ενισχύουν την ταχύτητα του μεταβολισμού και αυξάνουν την καύση θερμίδων. Παρόλα αυτά, υπάρχει μία συγκεκριμένη μέθοδος προπόνησης που μεγιστοποιεί τις καύσεις στο έπακρο. Πρόκειται για την καρδιοαναπνευστική διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης, η οποία έχει γίνει διεθνώς διάσημη με τα αρχικά HIIT.

Με μια τέτοια προπόνηση τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα, όχι μόνο βελτιώνεται η αντοχή μας και η καρδιοναπνευστική λειτουργία του σώματός μας, αλλά καίγεται το λίπος όσο διατηρείται η μυική μάζα μας. Σε συνδυασμό με γεύματα υψηλά σε πρωτεΐνη, δεν θα αργήσουν να φανούν τα αποτελέσματα επάνω μας. Ένα πρόγραμμα HIIT 20 λεπτών, ισοδυναμεί με 60-90 λεπτά άλλου προγράμματος χαμηλότερης έντασης.

Διαβάστε επίσης:

Πως διατηρούμε τη μυική μας μάζα στο σπίτι;

Go to TOP