post image

Ferrari Roma 2020

Nτόλτσε βίτσα με φόντο το ιστορικό κέντρο της Ρώμης

H ιταλική φίρμα έκανε τα στη Ρώμη τα αποκαλυπτήρια ενός ολοκαίνουριου μοντέλου που θα αποτελέσει το πέμπτο μέλος της γκάμας της και το οποίο θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του πολύ σύντομα. Η Roma όπως ονομάζεται το νέο μοντέλο του Maranello, αποτελεί ένα εμπροσθομήχανο coupe το οποίο η Ferrari περιγράφει ως «2+ coupe» υπονοώντας προφανώς την προαιρετική επιλογή δύο επιπλέον θέσεων πίσω το οποίο θα τοποθετηθεί πάνω από την Portofino και κάτω από την F8 Tributo.

post image

Πλην της θέσης της στην γκάμα, αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο coupe της Ferrari αντλεί τις σχεδιαστικές του επιρροές από τις φόρμες των αυτοκινήτων της φίρμας τις συναρπαστικές αισθητικά δεκαετίες του ’50 και του ’60 και οι οποίες στην προκειμένη περίπτωση μεταφράζονται σε μια σιλουέτα με κυρίαρχα το μακρύ καπό, τους υπερτονισμένους πίσω θόλους οι οποίοι κρύβουν προφανώς θεαματικού μήκους μετατρόχια, και την τοποθετημένη προς τα πίσω καμπίνα επιβατών.

post image

Στις λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν, αξίζει να παρατηρήσει κανείς τη διαφορετική σε σχέση με τις υπόλοιπες προτάσεις της Ferrari, γρίλια, που περιστοιχίζεται από στενά φωτιστικά σώματα τα οποία διατρέχουν LED ημέρας. Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά της, στο επίκεντρο του νέου coupe αναμένεται να βρεθεί ο V8 κινητήρας με χωρητικότητα 3,9 λίτρων σε εκδοχή ισχύος 620 ίππων και 760 Nm ροπής ο οποίος συνδυάζεται με το ίδιο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων που εφοδιάζει το νέο plug-in υβριδικό supercar της Ferrari SF90 Stradale.

post image

Εκτός από τα παραπάνω στοιχεία η ιταλική φίρμα δημοσιοποίησε και την πρώτη εικόνα από το εσωτερικό του νέου μοντέλου το οποίο υιοθετεί μια ολωσδιόλου διαφορετική και νέα σχεδίαση σε σχέση με τα συνήθη δεδομένα της Ferrari. Πέρα από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το τιμόνι που παραπέμπουν επίσης στην SF90 Stradale, επίκεντρο αποτελεί μια νέα, κάθετh επικλινώς τοποθετημένη οθόνη αφής για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης ενώ μια οθόνη αφής παρεπιδημεί και στην επιφάνεια του ταμπλό μπροστά από τον συνοδηγό, αποτελώντας ουσιαστικά μέρος της σχεδίασης.

 

Go to TOP