post image

Πως διατηρούμε τη φόρμα μας μένοντας σπίτι;

Όχι, δεν έχουμε δικαιολογία να βάλουμε κιλά

#ΜένουμεΣπίτι. Εννοείται πως θα μείνουμε σπίτι, καθώς τα πράγματα έχουν γίνει πλέον ανεξέλεγκτα. Μέσα σε αυτό τον πανικό, όσοι γυμνάζονται και προσπαθούν να διατηρούν ορισμένες διατροφικές ισορροπίες, θα μπορέσουν με κάποιο τρόπο να μην χάσουν τη μπάλα (που δεν είναι καθόλου δύσκολο). Τι γίνεται όμως με όσους δεν γνωρίζουν πως να διαχειριστούν την…ακινησία, ή όσους απλώς φοβούνται μην δουν τη ζυγαριά να κλιμακώνεται με το πέρας των ημερών;

post image

#Άσε κάτω τα πατατάκια

Η καραντίνα δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση δικαιολογία να αρχίσουμε να τρώμε σαχλαμάρες, προκειμένου να αισθανθούμε λίγο καλύτερα. Επιπλέον, οι μέρες αυτές είναι επικίνδυνες για κάθε οργανισμό και όχι μόνο για ευπαθείς ομάδες. Φρόντισε το ψυγείο σου να είναι γεμάτο με φρούτα, γιαούρτια και λαχανικά, ενώ τα ντουλάπια σου δημητριακά ολικής αλέσεως, περιορίζοντας έτσι τη ζημιά.

#Μην τρως πολύ γενικά

Δεδομένου του ότι δεν είμαστε στους κανονικούς ρυθμούς μας, δεν υπάρχει λόγος να πλακωνόμαστε στο φαγητό και στα γεύματα για έναν απλούστατο λόγο. Δεν καίμε τίποτα! Εξάλλου, θα παρατηρήσεις και εσύ ο ίδιος, ότι η πείνα σου είναι περιορισμένη, ακριβώς γιατί δεν έχεις να κάψεις κάτι ιδιαίτερο. Δεν λέμε σε καμία περίπτωση να παραλείπεις τα βασικά σου γεύματα, τα οποία πρέπει να είναι εμπλουτισμένα με πρωτεΐνη και προϊόντα ολικής άλεσης.

#Γυμναστική στο σπίτι

Για ορισμένους, μπορεί να είναι λίγο δύσκολο. Αφενός το κίνητρο είναι μηδαμινό, αφετέρου η έλλειψη κατάλληλου εξοπλισμού είναι ένα θέμα. Μπορεί στο σπίτι να μην έχεις όργανα, μια καλή διατήρηση όμως μπορείς να την κάνεις, βάζοντας στο πρόγραμμά σου κάποιες ασκήσεις που υπάρχουν σε YouTube tutorials, ακόμα και σε αντίστοιχες training εφαρμογές.

post image

#Κάνε κάτι δημιουργικό

Όσο περνάει η ώρα σου χωρίς να κάνεις κάτι χρήσιμο, σίγουρα θα νιώσεις την ανάγκη να καλύψεις αυτό το κενό με φαγητό. Μπορείς να αρχίσεις να διαβάζεις κάτι, να κάνεις κάποια εργασία και γενικότερα να απασχοληθείς με πιο δημιουργικό τρόπο. Θα ξεχαστείς πλήρως από το φαγητό.

#Ύπνε που παίρνεις τα παιδιά, πάρε και τούτο

Μην χαλάσεις το ωράριο του ύπνου σου, απλώς και μόνο γιατί δεν έχεις το ξυπνητήρι σου ενεργό για την επόμενη μέρα. Ένας 8ωρος ύπνος είναι ότι χρειάζεσαι περισσότερο για να διατηρηθείς. Δεσ’το σαν αφορμή να ξεκουραστείς καλύτερα. Υποθέτω τις καθημερινές δεν έχεις ιδιαίτερο περιθώριο για μεγάλους ύπνους, έτσι;

Διαβάστε επίσης: https://www.pezodromio.gr/gonatogym/

Go to TOP