post image

Όταν η British Airways δημιούργησε το καλύτερο διαφημιστικό happening

Mία διαδραστική πρό(σ)κληση σε εμπορικό της Μόσχας

 

Στον 21ο αιώνα οι υπεύθυνοι επικοινωνίας και marketing βρίσκονται σε μία συνεχή αναζήτηση του καλύτερου τρόπου άμεσης διαφήμισης. Κάτι τέτοιο πέτυχαν η αεροπορική εταιρεία British Airways και ο οργανισμός VisitBritain στη Μόσχα. Η αρχή έγινε από μία γιγαντιαία βαλίτσα που τοποθετήθηκε στο κέντρο του mall και τα υπόλοιπα ξεδιπλώθηκαν τόσο χαρισματικά, που άφησαν τους επισκέπτες άναυδους.

Ακολούθησε η ανακοίνωση πως η πτήση για Λονδίνο αναχωρεί σε λίγα λεπτά και πως οι επιβάτες πρέπει να προσέλθουν όσο το δυνατό συντομότερα στις θύρες επιβίβασης. Μόνο που αυτές οι θύρες στην ουσία είναι η βαλίτσα που έχει τα χρώματα της Μεγάλης Βρετανίας, με μία είσοδο στο πλάι της. Στο μεταξύ, ανάμεσα στους επιβαίνοντες βρίσκονται άνθρωποι που ενσαρκώνουν τους Beatles, τη Βασίλισσα Ελισάβετ, καθώς και άλλες φιγούρες της Αγγλικής πραγματικότητας. Το χειροκρότημα στο τέλος αυτού του μοναδικού event τα λέει όλα.

Go to TOP