Ξέχνα για τα καλά την αϋπνία με 4 απλές τροφές

Για έναν ύπνο που δε θα είναι πια άγνωστη λέξη

 

Ο ποιοτικός ύπνος είναι σημαντικός για τη συνολική υγεία σας, αφού μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης χρόνιων παθήσεων, να διατηρήσει υγιή τον εγκέφαλό σας και να τονώσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα. Όμως για όλο και περισσότερους ανθρώπους, ο φυσιολογικός ύπνος το καλοκαίρι αποτελεί μία σχεδόν άγνωστη λέξη. Παρόλα αυτά, κάποιες τροφές θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν… οι καλύτεροι φίλοι του ξάγρπνου ανθρώπου. Βρίσκονται εύκολα, καταναλώνονται ακόμα πιο εύκολα και μπορούν να λειτουργήσουν ευεργετικά, ρίχνοντάς σαν στο κρεββάτι με χαρακτηριστική άνεση.

 

Γάλα και λοιπά γαλακτοκομικά

Το γάλα, το γιαούρτι και το τυρί περιέχουν τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ που ευνοεί την παραγωγή σεροτονίνης. Η αγχολυτική της δράση κάνει θαύματα.

Βύσσινο και κεράσι

Γιατί όχι πάνω απ’ το παγωτό ή το γιαούρτι; Δύο σε ένα λοιπόν, με τη μελατονίνη τους να αναβαθμίζει την ποιότητα του ύπνου.

Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα εκτός από μελατονίνη περιέχουν και μαγνήσιο. και μαγνήσιο. Ένα μετάλλο που συμβάλλει στη μετάδοση των νευρικών ερεθισμάτων και χρησιμοποιείται στην καταπολέμηση του άγχους και του στρες. Αυτά τα δύο στοιχεία το καθιστούν την ιδανική τροφή για το βραδινό σας.

Μπανάνα

Οι μπανάνες, σαν τα γαλακτοκομικά, περιέχουν τρυπτοφάνη και είναι καλή πηγή μαγνησίου. Οι δύο αυτές ιδιότητές τους μπορούν να σας βοηθήσουν να έχετε έναν βαθύ ύπνο.

Επίσης, πέρα από όλα αυτά, η διατήρηση του αέρα του δωματίου σε επίπεδα όσο το δυνατόν πιο φυσιολογικά, δε στερεί από τον οργανισμό «διαστήματα προσαρμογής». Και ειδικά για τον θεσσαλικό κάμπο, η παρουσία ενός αφυγραντήρα στον χώρο δρα πολύ ουσιαστικά στον καθαρισμό της ατμόσφαιρας.

Διαβάστε επίσης:

Οι μύθοι για τον ύπνο που όλοι κάποια στιγμή πιστέψαμε

Go to TOP
Άνοιγμα